Perhatian

Blog ini kurang sesuai dilayari dengan Internet Explorer. Sila Gunakan Mozilla Firefox atau Google Chrome untuk paparan yang terbaik.
‏الكلمة الحكمة ‏ ‏ضالة المؤمن ‏ ‏فحيث وجدها فهو أحق بها
Al-Hikmah adalah barang yang hilang dari orang mukmin, maka di mana saja ia dapati, dia adalah orang yang paling berhak terhadapnya. (Riwayat Tirmizi).

Rabu, 23 Mac 2011

Ana ada di Malaysia

Alhamdulillah, ana sekarang ni selamat sampai dah di rumah keluarga di Dungun, Terengganu. Sebenarnya dah selamat sampai ke Klia pada 21 Mac 2011, 9:21 pagi waktu Malaysia (4:21 pagi waktu Yaman) cuma sekarang ni baru rasa nak update kat blog ni. Hehe...

Insya-Allah, esok mungkin ana akan ke pondok (mungkin tak lama, 2 atau 3 hari sahaja). Sekarang ni pun macam - macam dalam kepala ni. Konon nak cari kerja. Iyalah, untuk perbelanjaan tiket untuk pergi sambung semula pengajian yang tergendala kerana pergolakan di Yaman. Terutama kawasan tempat pengajian kami - Sana'a.

Tiket kapat terbang dah berapa ribu. Duit yuran lagi... hehe... tapi dalam masa yang sama, ingat nak mengaji skit kat pondok sambil sambil berkkongsi ilmu dengan sahabat - sahabat dan adik - adik di pondok. Entahlah...


Okelah, itu dulu coretan ana untuk kali ini. Akan datang insya-Allah ada tulisan ana yang baru. tengah cari bahan untuk beberapa artikel berkenaan aqidah, akhlak, uslub da'wah dan lain -lain lagi. Doakan penulisan ana bertambah baik dan dapat memberi manfaat kepada semua.

Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular