Perhatian

Blog ini kurang sesuai dilayari dengan Internet Explorer. Sila Gunakan Mozilla Firefox atau Google Chrome untuk paparan yang terbaik.
‏الكلمة الحكمة ‏ ‏ضالة المؤمن ‏ ‏فحيث وجدها فهو أحق بها
Al-Hikmah adalah barang yang hilang dari orang mukmin, maka di mana saja ia dapati, dia adalah orang yang paling berhak terhadapnya. (Riwayat Tirmizi).

Sabtu, 29 Mei 2010

Rilis Tension

Hari ni dah masuk 3 hari ana duk rumah sejak hari Khamis lepas. Sebenarnya ana teragak - agak juga nak bercuti dan meninggalkan pengajian di pondok. Lebih - lebih lagi terpaksa melepaskan peluang untuk ke kuliah (Solat Rasulullah) di Surau Darussalam & khutbah Jumaat Dr. Abdul Basit Bin Haji Abdul Rahman (Abu Anas Madani) di Masjid Pinang Merah.

Apapun, mungkin ada hikmahnya. Selain dapat bertemu keluarga, bolehlah ana melepaskan tekanan yang semenjak dua menjak ini menyelubungi diri. Heh, bunyinya macam serius tapi takde apa yang perlu dirisaukan. Ana anggap ini sebagai sunnah mereka yang menuntut ilmu. Lebih - lebih lagi ilmu agama yang kita cintai ni.

Okelah, cukup dulu membebel kali ni.

Wassalam...

2 ulasan:

  1. Encik Aizat, kalau bolih cuba hadapi tantangan atau masaalah, Berusha selesaikannya.... jangan menghindar atau berpaling..... Semoga anda sentiasa berada dijalan Nya.

    BalasPadam
  2. Terima kasih Ibuku... anakmu ini (telah) dan akan terus mencuba. Insya-Allah anakmu ini akan sentiasa berada di jalan-NYA...

    BalasPadam

Catatan Popular